Wednesday, June 22, 2011

NEMBAK!


NEMBAK!
(pas di sltg futsal tmn2 pada minta pj pdal blm jadian. Pas di sltg futsal aku ngeliatin dia -,- buset cungkring beut. Pas di sltg futsal aku menunggu kok ora di tembak2 wkwk, pas d salatg futsal bisik2 ramucu :p) Pulang dr salatiga futsal reno nganter aku plng. Sebelume ke kfc, trs ke slh solat sek, aku suka reno rajin solat J trs pulang, Lewat banyubiru jeng jeng jeng wkwk ngono kaelah :p salahe kalian ra weroh dewe, aku pusing meh cerita :p
Jane aku rodo takut pas dia nganter takut nek ketawan ayah (soalne nnti reno mesti dikira ayah, reno pacarku) secara ayahku mesti nek tau aku punya pacar, harus dikenalke ayah ibuk -,- Saat ini gw gaada firasat sama sekali mau di tembak reno, soalnya udh pupus gw kira dia bakal nembak gw pas di salatiga futsal/sekolah..
Eh smpe ambrwa, dia tak suruh mandeg di dpn SD depan gang rumah ku. Trus aku turun. Eeeeeeeh dia nyegat :D trus bilang :D

Meh to the point po pie sek?
Y smbrng to
Lapie? Meh to the point po basa basi sek
Yo to the piont to :D
Mmmmm
Wah wah isin aku nek ngene ki
Glm ra nek kw be aku? J
Waa yo, gelem
Yowes, saiki pie?
Wkwk hlapie?
(diselingi ke-ramutuuuuu-an)
We kono hlo bali, ra tak trimo huussss
Hlohlo yowes (sambil etok2 meh pulang padahal jane masih mengharapkan ku :p *modyarooo ren*)
Tak trimo tak trimo, kono plng atiati..
Yeaaa (senyum2 dewe :p)
Wes kono hlo wkwk
Eh sek satu neh
Opo? :O
Meh tanya, nek ke kiri ke bawen kan
Oalah (tiwas degdegan tak kira meh ngopo, asem wkwk) iya J
Oh yws
Ya, dada atiatiyoo J

Jengjengjeng jadian deh :D 20062011
Mantanku yo jadian hari ini (katane lala) SOWHAAAT? Aku peduli :p fuck nyo wkwk

Sampe rumah aku bisik2 sama ibu yang lg tiduran di ruang tamu
Ak : ibuuuu, asalamualaikum
Ib : waalaikumsalam
Trs aku narok tas di deket kursi
Ib : fi, ibuk mbok di pijeti
Ak : siap ndut (aku kalo manggil ibuku mmng ‘gendut’) (jarang gw kalo disuruh langsung secepat ini)
Ib : mbok mben dino ngene
Aku dieem, trus bisik2
Ak: buk, aku dianter temenku hloo
Ib: mana? Yo di jak masuk
Ak: wes plng ok
Ib: ohh, cowok po cewek?
Ak : cowok :D
Ib: pacarmu yo?
Ak : iya :D gek entis jadian, di depan SD kupang 03, wkwk
Ib: hla kok ora tekan ngarep omah?
Ak: wedi aku ngko palah dia di seneni ayah wkwkwk
Ib : wkwkwkwkwk ndak koyo mbiyen neh yo
Ak: wkwk iyo asem, tp jane yo rpp
awkwkwkwkwkkw

No comments:

Post a Comment